Rigips lansează o campanie de fidelizare a clienților utilizatori Rimano

Din dorinta de a spori notorietatea brandului Rimano si de a-l transforma in prima alegere a aplicatorilor privind finisajele pe baza de ipsos, Saint-Gobain Construction Products – Rigips Business Unit a lansat campania de fidelizare a clientilor - Club Rigips.

Campania se desfasoara sub sloganul “Cu Rimano finiseaza şi Rigips te premiaza!” avand rolul de a loializa şi recompensa clienţii fideli Rimano, oferindu-le acestora posibilitatea de a acumula puncte la fiecare sac achiziţionat. Punctele pot fi folosite apoi pentru a comanda premii din catalogul cu peste 300 de articole pus la dispoziţie pe website-ul www.clubrigips.ro

Campania se desfasoara in perioada 28 martie – 31 decembrie 2013, iar inscrierile in program realizate pana pe 22 aprilie vor fi recompensate cu 10 puncte bonus.

Programul se adreseaza tuturor clienţilor persoane fizice sau persoane fizice autorizate (PFA), iar produsele pot fi achizitionate din orice magazin distribuitor Rigips.

Inscrierea in programul de fidelizare se face accesand pagina dedicata www.clubrigips.ro sau apeland numarul de Infoline gratuit: 0800.070.744.

In urma inscrierii in program, fiecare participant primeşte un cod unic, pe care il va folosi pe toata durata desfaşurarii concursului.

Punctele se acumuleaza decupand codul de bare situat pe spatele sacului, langa marcajul de greutate. Codul unic primit la inscriere trebuie notat pe spatele fiecarui cod de bare si apoi se expediaza la adresa: OP15, CP 22, Bucureşti.

Validarea codurilor trimise şi actualizarea situaţiei punctajului se va face in termen de aproximativ 2 saptamani de la expedierea bonurilor. Dupa validare, fiecare participant va primi un mesaj de confirmare pe telefon şi/sau adresa de email cu punctajul acumulat.

Accesand platforma online www.clubrigips.ro sau apeland numarul dedicat de Infoline, participantii la program au acces la situatia punctajului, la varietatea de premii oferite si isi pot comanda produsele dorite.

Punctajul aferent produselor inscrise in promoţie este urmatorul:

  • Rigips® Rimano Clasic – 3 puncte
  • Rigips® Rimano Ten – 4 puncte
  • Rigips® Rimano Bianco – 4 puncte
  • Rigips® Rimano Glet – 5 puncte
  • Rigips® Rimano Top – 6 puncte
  • Rigips® Rifin – 6 puncte

Valoarea unui punct este egala cu 1 RON.

Programul de fidelizare va fi promovat in machetele revistelor DIY, la punctele de vanzare prin amplasare in locuri vizibile a materialelor de semnalizare precum si printr-o campanie de telemarketing.

Suntem convinsi ca acest program va contribui substantial la cresterea notorietatii produselor Rimano si la recunoasterea calitatii acestora, in acelasi timp sustinand si dezvoltand parteneriatele de afaceri.

Rigips le doreste tuturor participantilor la acest program Spor la treaba si la premii!