Rigips s-a calificat în Top 300 Superbrands România, 2011-2012

Rigips s-a calificat în Top 300 Superbrands România, 2011-2012

La sfarsitul lui decembrie 2011 Rigips® a fost validat Superbrand in Romania si recunoscut ca o marca puternica, distinsa din Programul Superbrands Romania 2011-2012.

Statutul de Superbrand al Rigips® a fost acordat dupa un riguros proces de selectie si evaluare dupa criterii cum sunt: calitatea, increderea si diferentierea in piata.

Acest premiu reflecta opiniile a 1500 de consumatori romani, intr-un studiu realizat pentru Superbrands Roamania de compania de cercetare de piata Nielsen, fiind precedata de un proces complex de validare. In prima parte a programului Consiliul Superbrands din Anglia a jurizat peste 1260 de marci din peste 40 de sectoare industriale. In cea de-a doua parte au mai ramas 740, pentru ca in final doar 300 dintre acestea sa primeasca avizarea Superbrand.

Aceasta puternica distinctie sta marturie asupra calitatilor extraordinare pe care aceste superbrand-uri le-au indeplinit in domeniul lor de activitate:

  • Calitate foarte buna
  • Respect pentru clienti
  • Raport foarte bun calitate-pret
  • Consumatori/clienti foarte multumiti
  • Incredere
  • Reputatie exceleta
  • Implicare in campanii sociale
  • Traditie in Romania
  • Prezenta in retele de socializare media